HITSA er en dansk designer og producent af møbler til byrum og produkter relateret til cykling. Virksomheden fremstiller i deres egne faciliteter og fokuserer på design, håndværk og kvalitet. Deres bænke, pullerter, cykelstativer og overdækninger skaber behagelige og velfungerende udendørsområder for mennesker.

Med cirka 100 medarbejdere og beliggenheder i Danmark, Sverige og Letland tilbyder HITSA evner inden for smedeprojekter, træarbejde, maleri, konstruktion, salg og samling, blandt andre.

 

Da HITSA er besluttet på at tilbyde social inklusion samt bæredygtighed for miljøet, er deres værdier rodfæstet i ærlighed, ansvarlighed og at have kunden i centrum for alt, hvad de gør.

Da virksomheden fortsætter med at vokse, opstår der nye behov. For at imødegå disse fremtidige behov, søger HITSA at optimere deres datastruktur og data-processer på tværs af alle geografiske placeringer og afdelinger.

Forberedelse af datastyring til fremtiden og ensartning af processer på tværs af alle placeringer vil gavne virksomheden stort. Det gør onboarding af nye medarbejdere ensartet, uanset deres position. Fjernarbejde bliver mere tilgængeligt, da opgaverne er strømlinede, og samarbejdet inden for og mellem teams understøttes yderligere. Desuden styrkes kommunikationen med underleverandører og købere, og korrekte data sikres hele vejen igennem.

I sidste ende hjælper forbedret datastyring HITSA med at spare både tid og penge, samtidig med at opretholde et højt kvalitetsniveau.

 

Fremtidssikrede datastrukturer

Målene for HITSAs projekt skyldes behovet for fejlsikre arbejdsprocesser og datastrukturer, der passer til en fremtid med virksomhedsvækst og -udvikling.

HITSA ønsker at holde styr på design-data samtidig med at sikre deres gyldighed. De ønsker en gnidningsløs integration fra Vault til deres ERP-system, så de kun støder på en grænseflade til dokumentation. De stræber efter at have en ensartet datastruktur og strømlinede data-processer.

Alle disse mål kombineret vil give HITSA tidsbesparende processer, mere automatiserede arbejdsprocesser og datastrømme, sammen med et minimum af fejl og forbedret kvalitetssikring.

 

Alt dokumentation et sted

I samarbejde med HITSAs VP of Engineering har Tick Cad sat sig for at designe en løsning, der imødekommer de kommende udfordringer og opfylder de ønskede mål.

HITSA skal implementere en integration mellem Autodesk Inventor, Vault Professional og Microsoft Navision. Med en enkelt grænseflade til dokumentation skal medarbejderne kun indtaste data ét sted. Dette betyder, at medarbejderne ikke behøver at frygte datatab, dataproblemer eller fejl i dataoverførsel.

Tilføjelsen af Tick Tool Jobserver til automatiseret downstream af datafiler sikrer, at alle afdelinger og placeringer har den rigtige information på det rigtige tidspunkt, uden fejl eller misforståelser.

Integration mellem Navision, Inventor og Vault

Resultatet af en succesfuld implementering af data-processer samt integrationen mellem Autodesk Inventor, Vault Professional og HITSAs Navision vil være en endnu mere effektiv og profitabel forretning på grund af tidsbesparende processer, mere automatiserede arbejdsprocesser og datastrømme samt forbedret kvalitetssikring.

Desuden betyder korrekte data, at virksomheden opfylder sine strategiske mål for bæredygtighed, da brugen af materialer optimeres, og færre ressourcer spildes ved produktion af hvert enkelt produkt.

 

Bæredygtig fremtid med den rigtige partner

Med den rette strategi og plan for strukturering af data øges kvalitetssikringen, samtidig med at antallet af fejl minimeres. Ved at samarbejde med Tick Cad angriber HITSA overflødige arbejdsprocesser og optimerer effektiviteten gennem integration mellem Autodesk-software og tredjeparts-software.

Dette sætter HITSA op for en lys og endnu mere bæredygtig fremtid.